УРОК-ОНЛАЙН

ЗНО 2015: відеоуроки за поглибленою
шкільною програмою України

Відгуки учнів

Урок-Онлайн - це найкращий сайт для підготовки до ЗНО, який я бачив! Відеоуроки дуже цікаві, матріал засвоюється швидко, результати блискучі...

далі...
alt

Відео презентація

alt

Часті питання

Інструкція правильного налаштування браузерів

Internet Explorer: Сервис - Свойства обозревателя - Общие - История просмотра - Параметры - Установить не менее 500 мб; Перед кожним переглядом уроку: Удалить - Временные файлы, Сookie.

Mozilla Firefox: Инструменты - Настройки - Дополнительно - Сеть - Автономное хранилище - Установить не менее 500 мб; Перед кожним переглядом уроку:  Инструменты - стереть недавнюю историю - выбрать "очистить ВСЕ" - выбрать "Куки, Кэш"

Opera: Нажать Ctrl+F12 - Дополнительно - История - дисковый кэш поставить максимум -> OK; Перед кожним переглядом уроку: Инструменты - Удалить личные данные - Детальная настройка - Выбрать "все кукиз", "очистить кэш" - ОК
              
Будь ласка, виконайте ці дії, щоб не було проблем із зупинкою флеш відео.
Увага! Якщо у вас зупинився урок з технічних причин, звертайтеся до служби підтримки і ми надамо Вам новий код БЕЗКОШТОВНО!
Для цього напишіть листа з темою Технічні проблеми, опишіть суть проблеми, вкажіть ваш отриманий код, номер телефону, з якого був відправлений СМС, Ваше ім’я і приблизний час отримання (дата та час).
 
Запитання

 1.    Як переглянути відеоурок на вашому сайті? Скільки він коштує?
 2.    Я відправив СМС, але не отримав код
3.    Я ввів код, але він недійсний.
4.    Код відкрив відео, але воно не програється
5.    Що робити, якщо відкрився не той урок, який я вибрав
6.    Відео йде з ривками.
7.    Які технічні вимоги до мого обладнання та програмного забезпечення

8.    З мого рахунку за СМС списало більше/менше коштів, ніж зазначено
9.    Як ще я можу заплатити за уроки, окрім СМС
10.   З якими країнами та мобільними операторами ви співпрацюєте


Відповіді

1.    Як переглянути урок на вашому сайті? Скільки він коштує?

Інструкція для оплати через Web Money:
Щоб отримати код уроку(-ів), здійсніть переказ на будь який, зручний для Вас гаманець, із розрахунку:

U419741988457 – 2 грн (WMU) за 1 урок
R305355110783 – 12 руб (WMR) за 1 урок
Z272832797638 – 0.25 USD (WMZ) за 1 урок

Помножте ціну за урок на кількість уроків. Це і буде сума переказу.

У деталях переказу, вкажіть номера уроків, які бажаєте переглянути та Ваш e-mail, куди будуть надіслані коди . Якщо e-mail не вказано, коди будуть надані у чаті Web Money Keeper. 

Приклад тексту деталей переказу:
Kursi221, Kursi222, Kursi223, ivanov@mail.ru.

Сума такого переказу за 3 уроки повинна скласти 6 грн (по 2 грн за кожний код).  Якщо буде надіслано меншу сумму (наприклад 4 грн), ви отримаєте коди тільки для перших двох уроків Kursi221, Kursi222.

Після отримання оплати, оператор у ручному режимі надасть Вам коди не пізніше 24 годин.
Способи поповнення Web Money тут

 

Інструкція для оплати через СМС:

        Для перегляду відеоуроку відправте один СМС з текстом kursi***(код уроку) на номер 4444 (тільки для України та Росії). Вартість СМС для України складає 2 гривні з ПДВ.
Вартість СМС для Росії складає 12 рублів з НДС.
       Наприклад, для перегляду уроку номер 001, потрібно відправити СМС з текстом kursi001 (без пробілу) на номер 4444.
       Через 5-10 хвилин Ви отримаєте СМС у відповідь з кодом доступу. Цей код  дає Вам право переглянути вибраний Вами урок на сайті! Просто натисніть кнопку «переглянути» для потрібного уроку і введіть цей код.
 
        Увага: код дійсний для вводу тільки один раз!
        Переглядати урок, який відкрився, ви можете необмежену кількість разів,  доки ви не оновили сторінку браузера, перейшли на іншу сторінку або закрили його. У такому разі  процедуру оплати доведеться повторити.
 
       Також ви можете надати код доступу іншій людині, якщо бажаєте придбати урок для неї. Код можна використовувати з будь-якого комп’ютера.

   
2.   Я відправив СМС, але не отримав код

       Будь ласка, перевірте правильність номера телефону 4444 та слова kursi, у тексті СМС.  Також переконайтесь, що на Вашому рахунку достатньо коштів.
        Якщо все правильно, будь ласка, зверніться до нас через форму контакти з темою Технічні проблеми, опишіть суть проблеми, вкажіть ваш номер телефону, з якого був відправлений СМС, Ваше ім’я і приблизний час відправки (дата та час). Наша служба підтримки оперативно з’ясує, у чому справа.

3.    Я ввів код, але він недійсний.
      
       Будь ласка, перевірте правильність вводу коду: виставіть англійську мову та переконайтеся, що вводите літери у правильному регістрі (великі та маленькі), а також не плутаєте нуль з буквою «О».
        Якщо все правильно, будь ласка, зверніться до нас через форму контакти з темою Технічні проблеми, опишіть суть проблеми, вкажіть ваш отриманий код, номер телефону, з якого був відправлений СМС, Ваше ім’я і приблизний час отримання (дата та час). Наша служба підтримки оперативно з’ясує, у чому справа.

4.    Код відкрив сторінку з плеєром, але відео не програється або зависло
  
Будь ласка, переконайтесь у наступному:
 
-    Ви правильно налаштували браузер, як показано на початку цього розділу;
-    Ваше інтернет з’єднання працює нормально. Бажана швидкість 1 Мбіт/с і більше. Для перевірки швидкості використовуйте спеціальні сайти;
-    На комп’ютері встановлений Adobe Flash Player останньої версії;
-    На комп’ютері встановлені останні відео кодеки;
-    Ваш антивірус/файрвол не блокує доступ до відео/сайту;
- Комп’ютер не перевантажений іншими процесами (системними або користувальницькими), які можуть завантажувати сам комп’ютер або інтернет канал
-    На комп’ютері відсутні віруси
 
      Якщо все правильно, будь ласка, зверніться до нас через форму контакти з темою Технічні проблеми, опишіть суть проблеми, вкажіть ваш отриманий код, номер телефону, з якого був відправлений СМС, Ваше ім’я і приблизний час отримання (дата та час). Наша служба підтримки оперативно перевірить доступність даного уроку.
Увага! Якщо у вас зупинився урок з технічних причин, звертайтеся до служби підтримки і ми надамо Вам новий код БЕЗКОШТОВНО!

5.    Що робити, якщо відкрився не той урок, який я вибрав

       Негайно зверніться до служби підтримки. Ми все виправимо і компенсуємо.


6.    Відео періодично зупиняється, а потім продовжує програватися або йде з ривками.

        Це, скоріш за все, проблеми з інтернетом. Натисніть відео на паузу, зачекайте декілька хвилин, доки потік не буферізується. Потім можете продовжувати перегляд.
 


7.    Які технічні вимоги до мого обладнання та програмного забезпечення

        Мінімальні вимоги: Комп’ютер Pentium 1200 MHz,  RAM DDR – 512 Mb та вище, монітор та аудіо колонки.

        Програмне забезпечення: Windows XP, браузер (на вибір) Internet Explorer, Firefox, Google Chrome або Opera останньої версії; Adobe Flash Player останньої версії
Інтернет швидкістю 256 Кбіт/с та більше. Рекомендується 1 Мбіт/с.
 
 
8.    З мого рахунку за СМС списало більше/менше коштів, ніж зазначено

       Будь ласка перевірте правильність вводу короткого номеру. Якщо ви помилились, існують більш дорогі телефонні номери і кошти могли списатися на інший номер, який не має відношення до нашого сайту. Будьте більш уважні.
 
      Якщо все правильно, будь ласка зверніться до нас через форму контакти з темою Фінансові питання, опишіть суть проблеми, вкажіть номер телефону, з якого був відправлений СМС, Ваше ім’я і приблизний час відправки (дата та час). Наша служба підтримки оперативно з’ясує, у чому справа.

9.    Як ще я можу заплатити за уроки, окрім СМС

       Існують інші варіанти оплати для тих, хто не має можливості відправити СМС або знаходиться поза межами України. Для з’ясування всіх деталей, будь ласка, напишіть запрос у розділі Контакти з темою Оргпитання. Напишіть скільки уроків ви бажаєте придбати, які саме, ваше місце знаходження, ім’я та контактний номер телефону. Наші менеджери зв’яжуться з вами та узгодять усі деталі.


10.    З якими країнами та мобільними операторами ви співпрацюєте
 
       Оплата через СМС можлива для усіх Українських та Російських мобільних операторів.